NEWSLETTER FEBRUARIE 2024
 
Asociația Națională a Evaluatorilor Autorizați din România
 
 
Știri ◾ REPLICA CELEI DE-A 17-A EDIȚII A CONFERINȚEI „EVALUAREA PENTRU RAPORTARE FINANCIARĂ ȘI PENTRU IMPOZITARE” – ONLINE, 6 MARTIE 2024 ◾ MINISTERUL JUSTIŢIEI ORGANIZEAZĂ INTERVIUL PENTRU DOBÂNDIREA CALITĂŢII DE EXPERT TEHNIC JUDICIAR ÎN SPECIALIZAREA EVALUAREA ÎNTREPRINDERII – EI ◾ ADUNĂRILE GENERALE ALE FILIALELOR ANEVAR - 11-15 martie 2024 ◾ Conferința națională ANEVAR – 12 aprilie 2024 ◾ SESIUNE EXTRAORDINARĂ DE EXAMENE DE FINALIZARE CURSURI DESFĂȘURATE ÎN PERIOADA 2022-2023 ◾ Conferința „CODUL INSOLVENȚEI” – Ziarul Bursa, 29 februarie 2024 ◾ FUNDAȚIA „APRECIAZĂ VIAȚA!” – 10 ani de existență ◾ Sesiune instruire ONPCSB – pentru membrii ANEVAR
 
Evenimente viitoare
 
Poziția oficială ANEVAR
 
Newsletter-ul și în spațiul oficial ANEVAR de social media
 

REPLICA CELEI DE-A 17-A EDIȚII A CONFERINȚEI „EVALUAREA PENTRU RAPORTARE FINANCIARĂ ȘI PENTRU IMPOZITARE” – ONLINE, 6 MARTIE 2024

REPLICA CELEI DE-A 17-A EDIȚII A CONFERINȚEI „EVALUAREA PENTRU RAPORTARE FINANCIARĂ ȘI PENTRU IMPOZITARE” – ONLINE, 6 MARTIE 2024

Având în vedere succesul temelor propuse în cadrul conferinței „Evaluarea pentru raportare financiară și pentru impozitare” ce a avut loc la Cluj-Napoca în data de 3 februarie 2024, vom relua toate prezentările în format Online, într-o sesiune programată pentru data de 6 martie a.c, în intervalul orar 13:00 – 17:00.

Colegii noștri care nu au reușit să audieze la sală aceste prezentări și sunt interesați de subiectele dezbătute la Cluj-Napoca, vor avea astfel posibilitatea să le urmărească de la distanță.

Subiectele ce vor putea fi urmărite live, online, în data de 6 martie sunt:

  • Evaluarea în raportarea financiară a fondurilor de investiții;

  • Importanța datelor financiar-contabile în evaluarea pentru raportare financiară;

  • Evaluarea imobilizărilor necorporale - Criterii de recunoaștere / Aspecte metodologice / Studii de caz;

  • Procesul de evaluare - implicații în contextul fuziunii la valori de piață și surse de informații;

  • Modificări fiscale în anul 2024. Provocarea e-Factura;

  • Evoluția costului construcțiilor în perioada 2018-2023;

  • Legătura dintre evaluarea pentru raportare financiară a activelor și evaluarea afacerii care le deține;

  • Scop, context, adecvare și fructificare valori. Studiu de caz: Activ industrial.

SPEAKERI:

  • Radu Călin TIMBUȘ – Președinte ANEVAR 2022 - 2023 | Director EVAL TRANSILVANIA CONSULTING S.R.L.

  • Sorin PETRE – Președinte ANEVAR 2020-2021| Partner PricewaterhouseCoopers

  • Adrian VASCU – Președinte ANEVAR 2008-2009 și 2014-2015, Vicepreşedinte - preşedinte al Comisiei de calificare şi atestare profesională | Senior Partner VERIDIO S.R.L.

  • Sorana CRIȘAN – Vicepreşedinte - preşedinte al Comisiei ştiinţifice şi de standarde | Director Asociat - Departament Evaluare KPMG Advisory

  • Bogdan RUSE – Vicepreşedinte - preşedinte al Comisiei de evidenţă a membrilor 2022-2023 | Senior Manager Fairvalue Consulting S.R.L.

  • Ileana GUȚU – CFA | Expert Evaluare, Modelare Financiară & Ajutor de Stat

  • Oana Maria RADA – Managing Partner Darian DRS Tax

  • Mihaela KOCSIS – Autor Program Kost Plus și Kost Wizz

Vă mulțumim pentru interesul acordat conferințelor noastre profesionale!

Detalii, aici.

MINISTERUL JUSTIŢIEI ORGANIZEAZĂ INTERVIUL PENTRU DOBÂNDIREA CALITĂŢII DE EXPERT TEHNIC JUDICIAR ÎN SPECIALIZAREA EVALUAREA ÎNTREPRINDERII – EI

MINISTERUL JUSTIŢIEI ORGANIZEAZĂ INTERVIUL PENTRU DOBÂNDIREA CALITĂŢII DE EXPERT TEHNIC JUDICIAR ÎN SPECIALIZAREA EVALUAREA ÎNTREPRINDERII – EI

Ministerul Justiției organizează, în perioada 15 aprilie – 24 mai 2024, interviul pentru dobândirea calității de expert tehnic judiciar, de către membrii ANEVAR cu specializarea EI .

Toate informațiile referitoare la susținerea interviului (tematică, bibliografie, perioada de înscriere, dosar de înscriere etc.) se regăsesc pe site-ul Ministerului Justiției.

Subliniem că perioada de înscriere la interviu este 26 februarie – 15 martie 2024.

După data de 15 martie 2024, ANEVAR va organiza seminare de pregătire în vederea susţinerii acestui interviu pentru membrii interesaţi.

PRECIZĂRI REFERITOARE LA CONDIȚIILE DE ÎNSCRIERE

1. Calitatea de evaluator autorizat, membru ANEVAR și vechimea neîntreruptă în profesie se dovedește prin adeverința eliberată de ANEVAR, pe care o puteți obține trimițând un email la interviumj@anevar.ro în care veți preciza:

  • Numele și prenumele,

  • Numărul legitimației de membru ANEVAR,

  • CNP

  • Opțiunea aleasă privind primirea adeverinței.

Întrucât veți avea nevoie de adeverința în original, puteți intra în posesia acesteia prin una dintre următoarele variante:

  • Ridicare de la sediul ANEVAR Central București, Str. Scărlătescu nr. 7

  • Transmiterea la adresa dvs. de corespondență pe care o aveți înregistrată în baza de date a ANEVAR

Dacă aveți neclarități referitoare la adeverință, ne puteți contacta la telefon: 021 315 65 64.

2. Adeverința medicală care dovedește că sunteți apt pentru exercitarea profesiei de expert tehnic judiciar se obține NUMAI de la un medic de medicina muncii. Eliberarea acesteia de alt medic (de famile, specialist în alt domeniu etc) conduce la respingerea dosarului, întrucât prevederile legale sunt exprese.

În vederea fluidizării procesului de înscriere la acest interviu, vă recomandăm:

  • să trimiteți dosarul de înscriere prin servicii poștale ori de curierat rapid fără indicarea unei persoane de contact din cadrul destinatarului;

  • să evitați solicitarea adeverinței și transmiterea dosarului de înscriere în ultimele zile ale perioadei indicate.

Pentru orice alte neclarităţi legate de celelalte documente necesare în dosarul de înscriere, vă rugăm să vă adresaţi Ministerului Justiţiei (telefon: 037.204.1280, 037.204.1283 și 037.204.1279).

ADUNĂRILE GENERALE ALE FILIALELOR ANEVAR - 11-15 martie 2024

ADUNĂRILE GENERALE ALE FILIALELOR ANEVAR - 11-15 martie 2024

Adunările generale ale celor 8 filiale ale Asociației Naționale a Evaluatorilor Autorizați din România se organizează la distanță, în următoarele date:

  • FILIALA VEST: 11 martie 2024,ora 14:00

  • FILIALA SUD-EST: 12 martie 2024, ora 13:00.

  • FILIALA SUD: 13 martie 2024, ora 09:00.

  • FILIALA SUD-VEST: 13 martie 2024, ora 13:00

  • F ILIALA CENTRU: 14 martie 2024, ora 09:00.

  • FILIALA BUCUREȘTI: 14 martie 2024, ora 13:00.

  • FILIALA NORD -VEST: 15 martie 2024, ora 09:00.

  • FILIALA NORD-EST: 15 martie 2024, ora 13:00.

Ordinea de zi a adunărilor filialelor este următoarea:

  • Aprobarea raportului de activitate al Consiliului Filialei pentru anul 2023

  • Prezentarea situațiilor financiare pentru anul 2023

  • Prezentarea programului de activitate și a proiectului de buget pentru anul 2024

  • Alegerea delegaților care vor reprezenta filiala la Conferința națională ANEVAR din 12 aprilie 2024

  • Diverse.


La adunările filialelor participă membrii titulari ai Asociației care au domiciliul în circumscripţia teritorială a filialei, respectiv pe raza judeţelor în care se organizează şi funcţionează filiala sau pe raza Municipiului Bucureşti, după caz.

Adunările generale se desfășoară în mai multe etape, în conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului director nr. 25/2024, începând cu ora 09:00, respectiv cu ora 13:00 și ora 15:00, pe platforma zoom.us și concomitent pe platforma resurse.anevar.ro, trecându-se prin următoarele etape:

  • Sesiunea de votare prezență

  • Verificarea cvorumului. În cazul în care până la ora 09:00, respectiv până la ora 13:00 și până la ora 15:00 nu este înregistrată prezența a cel puțin jumătate plus unu din numărul evaluatorilor autorizaţi cu drept de vot din cadrul filialei, votul prezenței se continuă până la ora 10:00, până la ora 14:00 respectiv până la ora 16:00;

  • Accesul membrilor filialei pe platforma pe zoom.us

  • Desemnarea unui evaluator autorizat de către președintele filialei, din cadrul membrilor filialei (inclusiv din Consiliul filialei), care va redacta procesul verbal al adunării, urmărind înregistrarea;

  • Prezentarea raportului de activitate a Consiliului Filialei pentru anul 2023

  • Prezentarea situațiilor financiare pentru anul 2023

  • Prezentarea programului de activitate și a proiectului de buget pentru anul 2024

  • Sesiunea de votare pentru raportul de activitate al Consiliului Filialei pentru anul 2023, situațiile financiare pentru anul 2023 și programul de activitate și proiectul de buget pentru anul 2024

  • Autopropunerea membrilor prezenți pentru a fi aleși delegați care vor reprezenta filiala la Conferința națională ANEVAR din data de 12 aprilie 2024; această acțiune se realizează de către membrii prezenți (înregistrați pe formular), pe un formular dedicat și disponibil în timpul adunării, precum și prin intermediul platformei zoom.us, prin exprimarea verbală a autopropunerii

  • Anunțarea rezultatului votului pentru raportul de activitate al Consiliului Filialei pentru anul 2023, situațiile financiare pentru anul 2023 și programul de activitate și proiectul de buget pentru anul 2024

  • Sesiunea de votare pentru delegații care vor reprezenta filiala la Conferința națională ANEVAR

  • Anunțarea rezultatului votului pentru delegații care vor reprezenta filiala la Conferința națională ANEVAR

Detalii, aici.

Conferința națională ANEVAR – 12 aprilie 2024

Conferința națională ANEVAR – 12 aprilie 2024

Vă anunțăm că în perioada imediat următoare, respectiv 11-15 martie 2024, vor avea loc, la distanță, Adunările generale ale Filialelor ANEVAR, în vederea organizării Conferinței naționale ANEVAR din data de 12 aprilie a.c., tot în sistem online. Astfel:

În conformitate cu art. 8 alin. (8) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 24/2011 privind unele măsuri în domeniul evaluării bunurilor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 99/2013, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul art. 5 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 24/2011 privind unele măsuri în domeniul evaluării bunurilor, Consiliul director al Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România convoacă Conferința națională în data de 12 aprilie 2024, ora 14:00, la distanță.

Ordinea de zi a Conferinței naționale este următoarea:

  • Prezentarea și aprobarea Raportului de activitate al Consiliului director aferent mandatului 2022-2023

  • Prezentarea și aprobarea situaţiilor financiare pentru anul 2023

  • Prezentarea Raportului de audit pentru situaţiile financiare ale anului 2023

  • Prezentarea Raportului de activitate al Comisiei de etică și disciplină pentru anul 2023

  • Prezentarea și aprobarea programului de activitate al Consiliului director aferent mandatului 2024-2025

  • Prezentarea și aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2024

  • Diverse

La această conferință au drept de vot delegații celor 8 filiale, desemnați în cadrul adunărilor generale care vor avea loc la distanță în perioada 11-15 martie 2024, precum și categoriile de persoane prevăzute la art. 7, alin.(1) din OG nr. 24/2011, și anume membrii Consiliului director și foştii preşedinţi ai Asociaţiei.

Prezența delegaților se constată în centralizatorul formularului de prezență disponibil online, începând cu ora 13:00 , în data de 12 aprilie 2024.

În data de 12 aprilie 2024, începând cu ora 14:00, se va organiza Conferința națională online, pe platforma zoom.us și concomitent pe platforma resurse.anevar.ro, trecându-se prin următoarele etape:

  • Sesiunea de votare prezență

  • Accesul delegaților pe zoom.us

  • Desemnarea, de către președintele ANEVAR, a unui evaluator autorizat din cadrul delegaților, care va redacta procesul verbal al Conferinței naționale, urmărind înregistrea acesteia

  • Prezentarea materialelor aferente punctelor de pe ordinea de zi a Conferinței naționale

  • Sesiunea de votare pentru:

  • Aprobarea raportului de activitate al ANEVAR pentru perioada 2022-2023.

  • Aprobarea situaţiilor financiare pentru anul 2023

  • Aprobarea programului de activitate al ANEVAR pentru perioada 2024-2025

  • Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2024

  • Luarea la cunoștință a raportului de audit pentru situaţiile financiare ale anului 2023

  • Luarea la cunoștință a raportului de activitate al Comisiei de etică și disciplină pentru anul 2023

  • Anunțarea rezultatului votului.

SESIUNE EXTRAORDINARĂ DE EXAMENE DE FINALIZARE CURSURI DESFĂȘURATE ÎN PERIOADA 2022-2023

SESIUNE EXTRAORDINARĂ DE EXAMENE DE FINALIZARE CURSURI DESFĂȘURATE ÎN PERIOADA 2022-2023

În perioada februarie - martie 2024, ANEVAR organizează o sesiune extraordinară de examene de finalizare curs la care pot participa:

  • membrii ANEVAR înscriși la cursul de pregătire profesională în domeniul evaluării F087 și

  • membrii titulari ANEVAR înscriși la cursul de pregătire profesională în domeniul evaluării F086.

Examenul scris, consultațiile și examenul oral vor avea loc online, prin intermediul platformei ZOOM și al platformei de testare online ANEVAR (https://resurse.anevar.ro).

Toate informațiile necesare accesării celor două platforme vor fi comunicate candidaților, prin e-mail, după încheierea perioadei de înscriere.

Calendarul examenului

  • 22 – 29 februarie 2024 - perioada de înscriere (vezi mai jos informații suplimentare);

  • 7 martie 2024, începând cu ora 10,00 – susținere teste grilă restante;

  • 11 martie 2024, ora 12,00 - predare proiecte complexe P1 și P2, în format electronic (vor preda lucrările de evaluare toți participanții la consultații);

  • 18 și 19 martie 2024 - consultații P1 (dacă este cazul);

  • 20 și 21 martie 2024 - consultații P2 (dacă este cazul);

  • 25 martie 2024, ora 09,00 - predare P1 și P2 în forma finală (pentru examen, le predau toți candidații);

  • 26 – 28 martie 2024 - examen oral.

Înscrierea

Perioada de înscriere: 22 – 29 februarie 2024.

Alte detalii, aici.

Conferința „CODUL INSOLVENȚEI” – Ziarul Bursa, 29 februarie 2024

Conferința „CODUL INSOLVENȚEI” – Ziarul Bursa, 29 februarie 2024

Ziarul BURSA organizează, în parteneriat cu Institutul Naţional de Pregătire a Practicienilor în Insolvenţă (INPPI) şi Institutul Naţional Pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Avocaţilor (INPPA), a X-a ediţie a conferinţei „Codul Insolvenţei”, în data de 29 februarie 2024, începând cu ora 10:00, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel .

Președintele ANEVAR, Adrian POPA-BOCHIȘ, va participa la dezbateri în calitate de speaker.

Printre temele abordate:

• Impactul noilor măsuri fiscale asupra companiilor aflate în insolvenţă;

• Aspecte practice ale noilor cadre de redresare şi insolvenţă la aproape doi ani de la implementarea naţională a directivei europene în materie;

• Insolvenţa profesioniştilor – provocări, probleme, neclarităţi legislative;

• Limitele legislative privind procedura reorganizarii judiciare;

• Celeritatea procedurii de insolvenţă – un aspect nerezolvat de practica judiciară;

• Faliment sau redresare pe termen lung, uneori nedeterminat? Argumente pro şi contra.

FUNDAȚIA „APRECIAZĂ VIAȚA!” – 10 ani de existență

FUNDAȚIA „APRECIAZĂ VIAȚA!” – 10 ani de existență

Fundaţia „Apreciază Viaţa!” a împlinit anul acesta 10 ani de la înființare.

Aceasta desfăşoară activităţi filantropice în folosul membrilor Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România şi familiilor lor, în principal de a acorda ajutor umanitar acestora, în situaţia în care se află în dificultate din cauza stării de sănătate – boală, vârstă înaintată, dizabilităţi – sau a insuficienţei temporare a resurselor financiare necesare traiului, prin “familie” înţelegându-se soţul/soţia, precum şi copiii minori ai membrului Asociaţiei Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România.

Sprijiniți-ne, ca în fiecare an, redirecționând o parte din impozitul pe venit!

Iată cum:

1. Persoanele fizice pot redirecționa 3,5% din impozitele datorate în anul 2023, pentru susținerea entităților nonprofit şi a unităților de cult până la data de 25 mai 2024. Persoanele fizice pot dispune asupra destinației unei sume reprezentând până la 3,5% din impozitul stabilit pentru susținerea entităților nonprofit care se înființează și funcționează în condițiile legii și a unităților de cult dacă, la momentul plății sumelor, entitatea respectivă figurează în Registrul entităților/unităților de cult pentru care se acordă deduceri fiscale.

Descarcă Formularul 230 precompletat parțial

Formularul 230 se poate descărca de aici. După completare şi semnare se poate depune:

2. Persoanele juridice. În cazul plătitorilor de impozit pe profit, sunt considerate cheltuieli nedeductibile cheltuielile de sponsorizare acordate beneficiarilor înscriși în Registrul entităților/unităților de cult, dar contribuabilii care efectuează sponsorizări scad sumele aferente din impozitul pe profit datorat la nivelul valorii minime dintre următoarele:

a) valoarea calculată prin aplicarea a 0,75% la cifra de afaceri;
b) valoarea reprezentând 20% din impozitul pe profit datorat.

Contract de sponsorizare

Suma cheltuielilor cu sponsorizarea care nu poate fi scăzută din impozitul pe profit, întrucât depăşeşte nivelul valorii minime, nu poate fi reportată în anii următori.

Contribuabilii care efectuează sponsorizări şi/sau acte de mecenat au obligaţia de a depune declaraţia informativă privind beneficiarii sponsorizărilor/mecenatului aferentă anului în care au înregistrat cheltuielile respective până la termenul de depunere a declaratiei privind impozitul pe profit.

Dacă valoarea minimă, diminuată cu cheltuielile cu sponsorizarea efectuate în anul curent şi cu sumele reportate, nu a fost utilizată integral, rezultă o diferenţă care poate fi redirecţionată pentru efectuarea de sponsorizări din impozitul pe profit datorat.

Redirecţionarea se poate face prin depunerea formularului 177 „Cerere privind redirecţionarea impozitului pe profit/impozitului pe veniturile microîntreprinderilor”, prin serviciul Spaţiul Privat Virtual, până la data depunerii declaraţiei anuale de impozit pe profit.

Fundația „Apreciază Viața!”
CIF 33977142

Str. Scărlătescu nr. 7, Sector 1, București

IBAN: RO18 RNCB 0072 1447 9944 0001
financiar@anevar.ro

Registrul entităților/unităților de cult pentru care se acordă deduceri fiscale (Registrul gestionat de către ANAF) se poate consulta la adresa următoare:
https://www.anaf.ro/RegistrulEntitatilorUnitatilorCult/.

Sesiune instruire ONPCSB – pentru membrii ANEVAR

Sesiune instruire ONPCSB – pentru membrii ANEVAR

Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor organizează în data de 21 mai 2024 o nouă sesiune de instruire cu privire la aspectele actuale teoretice și practice în legăură cu prevenirea și combaterea apălării banilor și a finanțării terorismului, dedicată evaluatorilor autorizați. Aceasta va avea loc online, începând cu ora 10.00.

ANEVAR va fi reprezentată, cu punctul de vedere al evaluatorilor, în cadrul acestei sesiuni, de dl Adrian VASCU, Președinte ANEVAR 2014-2015, Vicepreședinte - preşedinte al Comisiei de calificare şi atestare profesională.

Înregistrarea se realizează accesând linkul de înscriere ce va fi disponibil la finalul lunii aprilie, la secțiunea „Sesiuni de instruire – înregistrare”, aflată pe prima pagina a site-ului www.onpcsb.ro.

După încheierea sesiunii, cursanții vor primi automat confirmarea participării la instruire, pe adresa de e-mail utilizată la înscriere.

EVENIMENTE VIITOARE

Notați în agendă și urmăriți startul înscrierilor pentru:

Evenimentele anului 2024

Schimbul permanent de cunoștințe profesionale reprezintă o componentă de bază a excelenței în activitatea profesională. Cu atât mai mult cu cât crizele recente au crescut gradul de incertitudine în toate domeniile, iar singura modalitate de a rămâne conectat la realitățile economice fiind accesul la informații provenite din surse sigure. Vă așteptăm la conferințele noastre cu teme și speakeri de Valoare!

Programul orientativ al acțiunilor profesionale va fi actualizat, pe măsură ce vor apărea eventuale modificări. Vă prezentăm mai jos programul provizoriu, cu mențiunea că formularul de înscriere pentru versiunea online a conferinței de la Cluj, ce va avea loc în data de 6 martie, este disponibil în pagina personală și pe site-ul nostru.

Pentru detalii, urmăriți Newsletter-ul nostru, pagina de web – www.anevar.ro și conturile oficiale de Social Media – Facebook, LinkedIn, X (Twitter), Instagram, Youtube.

CONSULTAȚI PERIODIC SITE-UL OFICIULUI NAȚIONAL PENTRU PREVENIREA ȘI COMBATEREA SPĂLĂRII BANILOR (ONPCSB)!

Actele normative UE și ONU privind sancțiunile și măsurile restrictive sunt accesibile pe site-ul ONPCSB, pe prima pagină , precum și la rubrica „ Sancțiuni Internaționale ”.

Aceste documente trebuie avute în vedere în contextul măsurilor de cunoaștere a clientelei, pe care le aplicați conform Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

POZIȚIA OFICIALĂ ANEVAR

Punctele de vedere oficiale ale Asociației cu privire la diverse aspecte ce vizează profesia de evaluator pot fi consultate aici.

Newsletter-ul și în spațiul oficial ANEVAR de social media

Citiți Newsletter-ul nostru și în paginile oficiale ale ANEVAR de Facebook, X (Twitter), LinkedIn, Instagram și YouTube. Conectați-vă cu noi prin intermediul celor patru conturi de social media și veți primi în timp real toate informațiile despre evenimentele și activitățile Asociației!

Ne găsiți aici:

Informatii de contact ANEVAR

Sediul central
Str. Scarlatescu nr. 7, sector 1, Bucuresti, 011158

Telefon:    +4 021 315 6564    +4 021 315 6505
Fax:    +4 021 311 1340
E-mail:    anevar@anevar.ro
Program:    Luni - Joi: 09:00 - 17:30
Vineri: 09:00 - 15:00

Pentru informatii de contact privind filialele asociatiei, va rugam sa vizitati site-ul nostru.

Despre Newsletter

Newsletter-ul ANEVAR este o publicatie lunara in care va prezentam articole din domeniul evaluarilor si noutati despre organizatia noastra.

Daca doriti sa nu mai primiti acest newsletter, va rugam sa urmati instructiunile din pagina dupa ce dati click pe cuvantul DEZABONARE.

Despre ANEVAR

ANEVAR a luat ființă în anul 1992, ca asociaţie profesională neguvernamentală, independentă, conform prevederilor legale în vigoare la acea dată, iar în anul 2011 profesia de evaluator autorizat a fost reglementată prin Ordonanța Guvernului României nr. 24/2011 privind unele măsuri în domeniul evaluării bunurilor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 99/2013, ANEVAR fiind constituită ca organizație profesională de utilitate publică, fără scop patrimonial, din care fac parte evaluatorii autorizați care dobândesc această calitate, în condițiile prevăzute de actul normativ mai sus menționat.

Asociația Națională a Evaluatorilor Autorizați din România are drept scop organizarea, coordonarea și autorizarea exercitării profesiei de evaluator autorizat în România, reprezentarea și protejarea intereselor profesionale ale membrilor săi, asigurarea exercitării independente a profesiei de evaluator autorizat cu respectarea deontologiei profesionale și a unui înalt nivel de calificare profesională, precum și promovarea standardelor, metodelor și tehnicilor de evaluare în activitatea evaluatorilor autorizați.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa vizitati site-ul nostru www.anevar.ro