Anunțuri de interes

Profesie Anunțuri de interes

Această pagină este dedicată prezentării unor informații care s-ar putea dovedi utile în activitatea dumneavoastră - de la prezentări de servicii dedicate evaluatorilor, la aplicații informatice pentru activitatea de evaluare etc.

Rubrica de față are exclusiv un rol informativ, întreaga răspundere pentru conținutul anunțurilor aparținând companiilor care promovează aceste produse.

Conferința Provocări actuale în activitatea de evaluare – BULGARIA – 8 martie 2024

În data de 8 martie, începând cu ora 9.00, la Hayat Regancy Hotel Sofia, va avea loc Conferința Națională a Evaluatorilor Independenți din Bulgaria (CIAB), cea de-a X-a ediție: „Provocări actuale în activitatea de evaluare”.

Printre speakeri se numără:

  • Președintele ANEVAR – ADRIAN POPA-BOCHIȘ, cu prezentarea Specific Challenges in PME’s Valuation for Financial Reporting Purposes
  • Președintele ANEVAR din perioada 2016-2017 – DANIEL MANAȚE, cu prezentarea Challenges in Businesses Valuation Reviews in Times of Market Disruption

Agenda evenimentului poate fi consultată aici.

Membrii ANEVAR interesați să participe, onsite sau online, vor beneficia de un discount de 10% de la tarifele standard după cum urmează:

  • 384 BGN, după discount 346 BGN sau 177 euro pentru participarea în sală;
  • 192 BGN, după discount 172 BGN pentru participarea online – streaming.

Informațiile necesare pentru efectuarea plății:

Chamber of Independent appraisers in Bulgaria (CIAB)

BIC BPBIBGSF

BG 65 BPBI 7942 14 79501601

Eurobank Bulgaria AD

Contact: +359 882 433 826; office@ciab-bg.com

Important: membrii care se inscriu vor transmite un email cu datele si optiunea aleasa la adresa de email nicoleta.ion@anevar.ro pentru a ne asigura ca sunteti inscrisi pe lista de participanti si aveti acces la eveniment.

Participarea la acest eveniment NU VA FI ECHIVALATĂ cu ore de pregătire continuă pentru membrii ANEVAR.

Ghidul utilizatorului de rapoarte de evaluare

ANEVAR a elaborat un ghid al utilizatorilor de rapoarte de evaluare.

Documentul este disponibil aici.

Eliberarea online a extraselor de carte funciară

ANCPI a dezvoltat și opreționalizat o platformă online pentru furnizarea serviciilor sale.

Toate detaliile necesare pentru utilizarea acestei platforme sunt disponibile aici.

Asigurarea calității în activitatea de evaluare - Recomandări

Pentru detalii, dați click pe titlul acestei informații.

RoGBC oferă membrilor ANEVAR cursuri de pregătire pentru certificare Green Building Professional

MISIUNEA RoGBC: Suntem o asociație non-profit, apolitică, formată din organizații active în toată țara. Promovăm responsabilitatea față de mediu și eficiența energetică pe durata ciclului de viață a unei clădiri (de la faza de design, construcție, până la operare și deconstruire).

Program de Certificare și Training - "Green Building Professional"

Consiliul Român pentru Clădiri Verzi (RoGBC) a inițiat programul de certificare și training pentru a crește gradul de competență în domeniul construcțiilor verzi a celor care activează în domeniul construcțiilor și în domenii conexe și care doresc să se implice activ în transformarea sustenabilă a mediului construit.

Pentru obținerea certificării este necesară participarea la cel puțin zece cursuri; dintre acestea, opt sunt obligatorii, iar două pot fi alese dintr-o serie de module opționale. Programul a fost creat special pentru a asigura instruirea în domenii de specialitate diferite, având în vedere faptul că, pentru implementarea cu succes a proiectelor de construcții verzi, colaborarea între experți din domenii diferite este esențială. Cursurile vor include o parte teoretică și studii de caz furnizate de experți în domeniu, activi atât la nivel national, cât și internațional.

Luând ca exemplu modelele de dezvoltare a pieței de construcții verzi din alte țări, precum și ținând cont de creșterea activității în acest domeniu în România, este de așteptat ca această certificare să crească nivelul de recunoaștere și să garanteze competența în acest domeniu al participanților la training. Programul este susținut financiar de către RoGBC, iar taxele de participare au fost stabilite în așa fel încât să poată oferi un conținut de înaltă calitate la un preț accesibil. RoGBC va oferi opțiuni de finanțare pentru cei afectați negativ de criza economică pentru a asigura celor interesați posibilitatea de a participa la program.

Oferta pentru membrii ANEVAR:

  • Plata în avans pentru programul de zece cursuri – 1.000 Euro
  • Plata/curs la momentul efectuării acestuia – 125 Euro

Mai multe detalii găsiți aici.

Programul de calcul KOST

Programul KOST PLUS versiunea 10.0

Versiunea 10.0 aduce următoarele noutăți:

  • indicii de actualizare pentru perioada 01.08.2022 – 31.07.2023
  • lămuriri suplimentare în unele texte din zona de filtrare a costurilor
  • rezolvarea unor probleme constatate în perioada 01.08.2021 – 31.07.2022.

Generalităţi

Programul KOST PLUS facilitează calculul costului construcțiilor în cadrul abordării prin cost folosind informațiile provenite din mai multe surse, aranjate astfel încât să fie ușor accesibile.

Sursele de informații sunt următoarele:
a) cataloagele de costuri (numite în continuare Cataloage):

  • COSTURI DE RECONSTRUCȚIE - COSTURI DE ÎNLOCUIRE CLĂDIRI REZIDENȚIALE - Editura IROVAL, autor Corneliu Șchiopu
  • COSTURI DE RECONSTRUCȚIE - COSTURI DE ÎNLOCUIRE CLĂDIRI INDUSTRIALE, COMERCIALE, AGRICOLE, CONSTRUCȚII SPECIALE - Editura IROVAL, autor Corneliu Șchiopu
  • COSTURI DE RECONSTRUCȚIE - COSTURI DE ÎNLOCUIRE CLĂDIRI CU STRUCTURI PE CADRE, ANEXE GOSPODĂREȘTI, STRUCTURI MiTek ȘI CONSTRUCȚII SPECIALE - Editura IROVAL, autor Corneliu Șchiopu
  • COSTURI DE ÎNLOCUIRE CLĂDIRI DE BIROURI ȘI CLĂDIRI COMERCIALE - Editura IROVAL 2020, autor Corneliu Șchiopu
  • COSTURI DE RECONSTRUCȚIE - COSTURI DE ÎNLOCUIRE CLĂDIRI ÎNȘIRUITE, CLĂDIRI CUPLATE, APARTAMENTE ÎN BLOCURI TURN, CLĂDIRI MONUMENTALE, SPITALE, POLICLINICI ȘI CĂMINE DE BĂTRÂNI - Editura IROVAL 2021

și din

  • INDICII DE ACTUALIZARE aferenți acestora (la fiecare apariție de noi indici de actualizare aceștia vor fi adăugați în baza de date a programului KOST)

b) cărțile în care apar costuri ale elementelor de construcții (numite în continuare Cărți):

  • „Metoda costurilor segregate” – Editura IROVAL 2009
  • „CONSTRUCȚII – sisteme și subsisteme constructive” – Editura IROVAL 2012.

Sursele de informații (pct. a si b)  vor fi completate cu alte tipuri de construcții din surse noi, pe măsură ce acestea vor apărea.

În baza de date a programului Kost Plus costurile (material, manoperă, transport, coeficient recapitulație deviz analitic, coeficient cheltuieli indirecte) și coeficienții de corecție pentru localizare și pentru manoperă sunt preluate conform Cataloagelor.

Programul calculează și afișează costul construcțiilor în mod coerent cu standardele și ghidurile ANEVAR în vigoare.

Pe măsură ce vor apărea noi standarde și ghiduri ANEVAR programul va fi actualizat.

Programul oferă:

  • Gradul seismic al tuturor localităților din România, pe baza coordonatelor lor geografice, calculând distanța cea mai scurtă față de localitățile precizate în Anexa nr. 2 din Cataloage.

  • Alegând o localitate se calculează automat coeficienții de corecție pentru distanța de transport și de manoperă conform informațiilor din Anexa nr. 2 din Cataloage.

  • În funcție de data evaluării, programul alege setul de indici de actualizare adecvat și scoate TVA aferent acelui set de indici

  • Din câteva click-uri se alege costul dorit

  • Cu un click se poate vizualiza pagina din catalog unde se află costul respectiv

  • Se calculează costul lucrărilor finalizate și al celor rămase de executat

  • Programul furnizează, pe lângă simbolul articolului, descrierea pe larg a acestuia (acest lucru este obligatoriu conform cataloage reeditate în 2016)

  • Se pot adăuga articole din afara cataloagelor

  • Un raport întocmit la o dată anterioară se poate multiplica și recalcula la o altă dată

  • O fișă de cost se poate multiplica în cazul în care există mai multe construcții de același tip într-o incintă

  • Din zona de listare se pot selecta centralizatorul și fișele obișnuite sau centralizator și fișe pentru impozitare

  • Centralizatoarele și fișele se pot exporta în PDF, Excel, Word

  • Posesorii de licențe Kost Plus pot descărca din zona lor de client cele 5 cataloage ale d-lui Corneliu Șchiopu, Editura IROVAL.

Conținutul pachetelor de licențiere și alte informații de interes se pot consulta pe site-ul www.kosturi.ro.

Vizitați pagina de Facebook a Kost Plus, iar pe YouTube lista numită „Utilizare Kost Plus”: https://www.youtube.com/playlist?list=PLlhXMppsWOYdlb3_VYZwUXpm4ls-3BBFm.


Baza de date FlexMLS | Cursuri gratuite de prezentare

FlexMLS este prima bază de date profesională pentru evaluatorii autorizați, conținând proprietăți rezidențiale de vânzare dar și tranzacționate, cu adresa completă, localizare pe hartă, fotografii, caracteristici și datele de contact ale proprietarilor.

La această dată, FlexMLS este disponibil pentru București și împrejurimile sale, precum și pentru orașele Constanța și Râmnicu Vâlcea. La cererea evaluatorilor prezenți la primele cursuri, din luna septembrie 2013 baza de date din București se va completa cu ansambluri rezidențiale (dezvoltatori) și cu terenuri.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesati link-ul următor: Prezentarea Flexmls

Avantajele oferite membrilor Asociației:

Pentru membrii Asociației Naționale a Evaluatorilor Autorizați din România, FlexMLS oferă următoarele avantaje:

  • discount de 20% la abonamentul lunar;
  • cursuri lunare gratuite - conform programului prezentat mai jos;
  • seminarii online;
  • manual în limba română – disponibil pentru participanții la cursuri;

FlexMLS România vă invită la cursurile gratuite de prezentare a bazei de date FlexMLS.

Obiectivele cursului:

  • căutarea de proprietăți cu ajutorul FlexMLS;
  • crearea de tipare de căutare rapidă;
  • crearea de căutări pe hartă;
  • personalizarea datelor disponibile pentru rapoartele de evaluare;
  • realizarea unei analize de piață statistice (Statistical CMA);
  • generarea de statistici pe baza căutărilor;
  • tipărirea informațiilor;
  • exportarea datelor în Excel sau în alte baze de date.

Pentru informații suplimentare, persoana de contact este:

Folosim tehnologii, cum ar fi cookie-urile, și procesăm date personale, cum ar fi adresele IP și identificatorii cookie-urilor, pentru a personaliza conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura performanța conținutului nostru și pentru a obține informații despre publicul care l-a văzut. Puteți citi mai multe despre Politica noastră privind cookie-urile aici.

Accept Refuz